Rejestr petycji


Petycja 2018/01

08‑11‑2018 08:12:04

Przedmiot:
Dotyczy dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia - w formie o której mowa w art. 10a Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wnioskodawca:
Osoba Prawna
Szulc-Efekt sp. z o.o.

Znak sprawy:
GOPS.152.1.2018

Data wpływu:
2018-11-08

Forma wpływu:
Przekazane z Urzędu Gminy Gomunice

Termin i sposób załatwienia:
2018-12-13 Odpowiedź na petycję wysłano na wskazany adres e-mail

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Jarosław Engiel
email: admin.bip@gomunice.pl tel.:44 684 24 85 fax: 44 684 24 85 wew.230
, w dniu:  12‑12‑2018 15:40:25
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jarosław Engiel
email: admin.bip@gomunice.pl tel.:44 684 24 85 fax: 44 684 24 85 wew.230
, w dniu:  12‑12‑2018 15:40:25
Data ostatniej aktualizacji:
13‑12‑2018 08:14:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie