Urząd Gminy w Gomunicach, ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice
Stan w dniu 01.01.2021r.
Zespół ds. dostępności w Urzędzie Gminy Gomunice
powołany Zarządzeniem nr 71/2020 Wójta Gminy Gomunice z dnia 27.07.2020, zmieniony Zarządzeniem nr 123/2020 i Zarządzeniem nr 14/2022:
Przewodniczący Zespołu - Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Gomunice - Pani Aneta Szczepocka - tel. 44 6842485 w. 215,
Zastępca Przewodniczącego – Pani Agnieszka Popiołek – tel. 44 6842485 w. 263,
Członkowie zespołu:
Kontakt za pomocą poczty e-mail: dostepni@gomunice.pl
Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:
1) identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
4) monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
5) prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
6) przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|
Ta strona używa cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
RODO - Kliknij i dowiedz się więcej.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.